42 dagar !

42 dagar till op !
14 dagar till flyt start !
Skulle ha åkt på Ikea idag , men jag struntade i det , kände inte för det !
Så jag stannade hemma , får åka dit när plånboken tillåter det bättre !

Dagen har bestått av att inhandla naturdiet ! Så nu har jag hela kuren hemma !
Skönt !
Har nu smakat choklad och café latte, helt ok var ju tvungen att smaka lite innan jag köpte för en hel månad !
Men nu är det gjort iaf !

Ikväll blir det hockey , hoppas på vinst för SAIK ! Då blir det en spännande match på lördag !
Sambon åker på challenge sportbar och ser matchen ikväll med jobbet ! Så jag blir ensam men nog ska jag kunna skrika själv :)

Den 4 maj har jag fått tid för vägning på vårdcentralen

Nä hej hopp nu hockey !
Heja SAIK !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0