45 dagar kvar !

45 dagar kvar till op !

17 dagar kvar till flyt start !

Oj oj vad tiden rinner i väg !
Snart snart börjar flyt starten !
Måste komma ihåg att ringa ssk och boka in tid för vägning inför min flyt start !
Har iaf gått ner 2. Kg sedan jag var på kirugen . Synd att dom inte kommer att räknas med på dessa 10% som jag måste gå ner innan op !
10% på 4 veckor !
Hej hopp bara hålla tummarna att jag lyckas ! Är lite rädd att min kropp vägrar , vet ju inte riktigt hur min levaxin dos ligger till , ska ju tas nya prover i maj för att få veta om jag ligger på rätt eller om jag måste höja dosen igen !
Ja den som lever får se !
Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på en bra dag i morgon !
Kram på er där ute !


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej du!

Jag var också rädd att min kropp skulle "vägra". Har fel på sköldkörteln och har kämpat som f-n och inget funkar. men Modifast funkade verkligen under min flytperiod :) Jag tappade 11 kgpå 4 veckor. Det hade jag aaaldrig trott!



Och VLCD skulle jag inte äta, det är alldeles för lite näring. Därmot LCD (Modifast)var det som rekommenderades. Nutrilett är asäckligt och ger mig magont. Men Modifast var verkligen helt ok!



Lycka till!!

2012-04-17 @ 08:26:36
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Marina

härligt att ha börjat gå ner redan...

2012-04-18 @ 13:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0