Ändrade planer !

Eftersom jag är så nojig å inte tror att jag hinner gå ner 10% , så ändrade jag flyt starten till i morgon !
Plus att jag inte riktigt gillade iden att börja äta flytande med start på helgen !
Så av den anledningen så ringde jag vc å fick en vikt tid idag redan :) istället för på fredag !
Sagt och gjort om en timme ska jag vägas in då !
Sedan börjar resan på riktigt !
Fick ett brev från sunderbyn i fredags , där det stod att jag kommer att bli inlagd onsdag den 30 maj kl 18 , så det måste alltså betyda att jag är först ut på torsdagen , kan inte se någon annan förklaring till varför jag ska annars läggas in dagen innan , eftersom jag inte alls har långt till sjukhuset !

Nu ska jag iväg !
Återkommer lite senare idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0