Då var det söndag igen !

Ja ska försöka då att blogga lite mera och mer ofta !
Men som jag skrev tidigare , är så trött nu när jag kommer hem på kvällarna ,

JAG BARA ÄLSKAR MITT NYA JOBB !
:) :) :)

Börjar närma sig flyt starten , inte något jag ser fram i mot :( när jag inte får äta modifast , nutrillet är ju inte drick bart ! Huva ursh
Någon som ätit naturdiet? Smakar det som natrullett ?
Har köpt hem en färdig café latte och choklad. För att testa ,
Tips ?

Jo skulle ju berätta för er !
Jag hade ju inte tänkt att berätta för mina arbetskollegor om op förrän sen om det kom på tal !
Men vi satt tre stycken i lunch rummet och det började talas om detta och det visade sig att en av kvinnornas man hade gjort GBP , å den andra kvinnan var lite neg , så på något sätt kändes det som om att jag inte kunde hålla tyst om det , å inte blev det nå konstigt av det inte , känns faktiskt riktigt bra att stå för den jag är och vad jag gör !
Så nu är det färdigt med smusslandet !

Kommer ändå att märkas när jag kommer tillbaka efter 6 veckor i ledighet !
Eller 5 har inte bestämmt mig än ! Men tror det blir 6 veckor !

Nä nu måste jag jobba lite har en delad tur idag !

Men kom gärna med tips på vad som är godast under flyt perioden !
Hoppas ni har det bra där ute :)


Kommentarer
Postat av: jolene

Varför får du inte äta Modifast? Jag tycker deras är godare än Nutrilett! Naturdiet har jag inte provat. Skönt att du berättat för kollegorna! :)

2012-04-15 @ 16:17:51
URL: http://jagochitrim.blogg.se/
Postat av: Marina

De färdiga tetradrinkarna är KANONGODA!!! men dock dyra...

2012-04-15 @ 18:40:59
Postat av: Jenny Andersson,

så skönt för dig ändå att ha berättat. Slipper du gå och fundera på vad du ska säga. Himmel vad tiden går fort,börjar närma sig med stormsteg

2012-04-15 @ 22:33:13
Postat av: Jenny Andersson,

cambridge då kanske kan vara något

2012-04-15 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0