Grattis till mig själv !

Grattis på 35 års dagen !

Men min åldersnoja , fick sig ett gott skratt igår !
Var och helg handlade på Coop forum i Piteå !
Köpte bl.a. Min sista cigg ask och snus dosa !
Då frågar kvinnan efter leg !
Jag började skratta å sa ja, visst !
Men kan tycka att det är på tiden att jag mognar !
Hallå 17 år sedan jag faktiskt helt lagligt får köpa nikotin !
Kvinnan i kassan blev generad å sa ja grattis i förskott på din 35 års dag !
Du får ta det som en komplimang !

:) ja tydligen ser man ut som en barn rumpa ! Jahaja !

Dagen kommer att firas på jobb mellan 12-21 ikväll ! Så roligt ska jag ha det !
Ni då ? Vad händer ????


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men grattis!! Å lycka till med cigg-slutandet...Snus funkar bra säger jag som slutade röka för 12 år sen och håller fast vid mina miniprillor :)

2012-04-20 @ 15:36:00
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Anonym

Inte illa att hon frågade om leg. PÅ systemet brukar dom fråga ante om leg.JA han är ju bara 38 år.

Ikväll blir det att virka lite mer mormorsrutor. Lärde mig i onsdag och har blivit helt besatt av att virka dom.Trevlig helg

2012-04-20 @ 20:44:31
Postat av: jolene

GRATTIS!!! :D

2012-04-22 @ 01:24:01
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0