Nog märks det !

Nog märker jag att jag fått ett mer aktivt arbete !
Ingen tid till att spela worldfeud eller skriva blogg under arbetstid !
Men jag klagar absolut inte !!

Idag har man suttit på mötet hela dagen lång , nog märker man att det är en speciell grupp man hamnat i .

Tur jag har skin på näsan , så nog går det bra för mig !
Men stackars dom som kommer nya och som inte har skin på näsan !!

Men det är väl så med kvinno yrken !

Men jag trivs iaf ,

Håller nu på att packa och stöka i ordning för ett par dagar i stugan , ska bli skönt att komma iväg å bara njuta av lugnet , hoppas på bra väder , skulle vara rätt skönt med soliga och vind stilla dagar !

Vad gör ni i denna påsk tid ??


Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,

Ja tur du har skinn på näsan.Är inte lätt i grupper där det bara är kvinnor eller mest kvinnor.

Härligt åka till stugan. Hoppas ni får bra väder.

Vet då inte va vi ska göra i påsk. Jag är i alla fall ledig fre,lör,sön mån. Inte dumt

2012-04-04 @ 22:18:13
Postat av: jolene

Härligt att åka iväg till stugan! Jag gillar inte att jobba inom vården nästan mest pga alla dessa kvinnofolk som inte kan bete sig som vuxna människor! (menar ju bara de som inte kan det förstås, alla andra gillar jag!)



Jag var nere hos Mamma i påsk och hade det bra med Brorsbarn, vänner och familj! Jag hoppas du också hade en bra påsk!

2012-04-09 @ 22:34:20
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0