Nya Jobbet!!

Börjad i Fredags på mitt nya jobb, gick intro med den äldsta i gruppen, ja ni man lär inte gamla tanter sitta :)
Gick riktigt bra!!
Vaknad lördag morgon trött, inte humnat att måsta stiga upp kl 0600 , men jag ska inte klaga,,, älskar mitt nya jobb!!
Även lördag gick smärtfritt,
fick iaf veta att det kommer att komma en kvinna som lider av cancer i slutskedet som jag ska vara KP åt, kul början,,,
Men då får man göra det bästa av det,

Söndag var ju min första dag som  ordinarie personal utan handledare, men vet ni det gick hur bra som helst!!

Dagarna flöt på, och vips skuulle jag gå hem, och dessutom hade jag hur länge kvar som helst av kvällarna, skönt att känna att man kan umgås med familjen lite även om jag jobbar helgen!

Men kan säga att mina fötter värker och min vader!
Jag har tydligen ordentligt med mudkler i vaderna, ja tur musklerna får börja användas igen :)

Jag ÄLSKAR mitt liv just nu!!!

Nytt jobb, som jag gillar
ser ett slut på min övervikt....





Kommentarer
Postat av: jennyflenny

Vilken början på nya jobbet.

Kul att du får jobba ändå där du vill vara.

Blir väl en hel del mer att gå nu på nya jobbet. Men det är ju bra med gratismotion.

Att datumet blev så nära också.Det är ju inte långt bort.

Har du någon som följer med dig?

Jag är ledig den torsdagen ifall du vill ha mitt stöd.

Kram min vän.

2012-04-02 @ 22:46:17
Postat av: jolene

Vad roligt att du trivs på ditt nya jobb! :D

2012-04-03 @ 07:37:53
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0