SAIK !

Härligt igår tog sig SAIK sig till sm finalen !
Nu tar vi guldet !
Missade matchen igår , men tisdag och torsdag sitter jag bänkad !!

Ja ni jag verkar ha problem att räkna ner till flyt start och op dag !
Ska kolla mer när jag kommer hem !

Påsken har firats i stugan !
Livs kvalité !
Härligt väder har vi haft , hunnit då färg i ansiktet , härligt hatar att vara vinter blek !
Tänk om man alltid fick vara brun å fräsch !

Nä nu pyssla lite med min skäggiga vän ! Som gjort sig illa i helgen !
Snön kan verkligen skära ordentligt på våra djurs tassar !

Ett litet kort på min allra trognaste å bäste vän !


Kommentarer
Postat av: jolene

Härligt med livskvalité! <3

2012-04-09 @ 22:35:46
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0