Svar igen !

Varför får du inte äta Modifast? Jag tycker deras är godare än Nutrilett! Naturdiet har jag inte provat. Skönt att du berättat för kollegorna! :) / jolene


så skönt för dig ändå att ha berättat. Slipper du gå och fundera på vad du ska säga. Himmel vad tiden går fort,börjar närma sig med stormsteg/Jenny


Svar !
Tydligen har Luleå tagit bort modifast som alternativ eftersom det inte är en VLCD kost och tydligen innhåller för lite näring !
Synd tycker jag !
Jo känns bra att ha talat om det för kollegorna , först pga att man inte behöver dölja anledningen för varför man blir borta , sedan för att slippa spekulationerna som mest troligt blir !
Sedan om det blir skit snack bakom min rygg så får det bli det !
Mitt luv ! Mitt beslut !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0