Svar på kommentar !

Tycker att om nån frågar ska du vara öppen å ärlig med vad du gjort....
Å med chefen är det bara säga som det är å att du berättat å fått ok från förra chefen... kommer bli knaon!!
/ marina

Svar :
Absolut kommer jag att säga som det är om någon frågar ! Men det är ju liksom ingenting som jag kommer att delge mina nya arbetskamrater innan det är gjort !
Klart att de kommer att fatta att något har hänt om man går ner snabbt i vikt , men känns liksom inte som att jag känner att det är något jag vill liksom skylta med min första period på jobbet !

Sedan pratade jag med cheferna igår , vi har två !
Dom hade absolut inget negativt att säga ang detta , de tyckte att det blev kanon att jag fick en op tid precis innan semestern så jag får återhämta mig ordentligt innan jag kommer tillbaka ! Och att jag skulle bli borta dessa två veckor var absolut inga problem ,
Sedan så frågade dom om hur jag känner inför op och om jag landat i beslutet , så vi pratade liksom lite runt omkring detta !

Kändes riktigt bra att ha gjort bort att prata med dom !
Sedan spånade vi i vad vi skulle säga om någon frågade varför jag är sjukskriven. Men det är ju liksom som ena chefen sa , eftersom det är "bara" 2 veckor så är det lätt att hitta något lindrigt att säga !

Ja detta blir en pågående diskution , hur jag vill gå tillväga , känner bara att jag nu inte orkar diskutera å förklara för människor som jag inte känner , sedan finns det så otroligt mycket fördomar


Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,

ska tänka på och försöka komma på något du kan säga :)

2012-04-04 @ 22:20:32
Postat av: Marina

Låter som ett bra upplägg... du behöver inte säga så mycket å oftast frågar man ju inte direkt om man ser nån gå ner i vikt heller vad den gjort... Kommer nog falla sig natruligt...

Blev verkligne bra för dig att få op tid innan semester så de verkligen hinner landa...

2012-04-05 @ 12:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0