2012 Blir mitt år !

Blev väckt på ett helt underbart sätt på morgon !
Nej , jag fick inte till det :)

Vaknade av att telefonen ringde , dolt nr, ja tänkte jag nu ska dom ringa å höra om jag kan jobba på boendet igen.

Så jag svarade å då var det kvinnan från rekryteringen , som ringde . Hon bad om ursäkt för att hon ringde å väckte mig !
Ingen fara jag låg å drog mig , hade vaknat flera gånger , men nu blev jag klar vaken iaf !
Så hon frågade hur jag mådde å så , det enda jag tänkte på var. , men kläm ut det då !
Sen började hon , jo nu är det så här att vi skulle vilja berätta att du ......
Ja tänkte jag nu kommer det att jag inte fått tjänsten ,,,
Hörde bara fått den ,,
Så jag var tvungen att fråga , fick jag tjänsten ?
Jajemen , den är din om du vill !
Snacka om att jag blev glad !
Så jag kommer att börja jobba där jag PRECIS Vill jobba !

Hon blev glad att jag blev glad !

Jag förstod igår på vår apt att min chef visste något ! För hon tittade lite så där lurigt på mig ! Å mycket riktigt så hade dom ringt henne om referens , men hon visste inte att det var klart , så det är min uppgift att ringa henne å tala om att jag fått nytt jobb !

Ringde henne idag , men vet att hon är ledig , men ringde hennes mobil så hon ringer väl i eftermiddag eller på måndag !

Oj , nu kommer det att bli slagsmål om min nuvarande tjänst !

Ville bara berätta det för er att det gick vägen ,
Nu ska jag göra mig klar för en fika på stan med en av mina kollegor, innan jobbet väntar , min brukare åkte in igen igår på sjukhuset , ligger på intensiven!

Ha en trevlig fredag alla !
Jag ska då , köpa mig en flaska rött å mysa å fira med ett glas ikväll ! Bara ett , jobbar ju i morgon :)


Kommentarer
Postat av: jolene

Åh vad kul! Vad glad jag blir!!! :D Klart du ska fira nu!!! :D

2012-02-24 @ 13:57:08
URL: http://jagochitrim.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS!!! SÅÅÅ HIMLA KUL FÖR DIG!!!

2012-02-24 @ 17:50:04
Postat av: Anonym

Grattis vännen,så himla kul.

Klart du måste fira med lite vin.

Mina tummar hjälpte bra. :)

Både du och Emma fick jobben .

Stora kramar

2012-02-24 @ 23:46:09
Postat av: Anonym

förra kommentaren var från mig

2012-02-24 @ 23:48:18
Postat av: Jenny Andersson,

:)

2012-02-24 @ 23:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0