2012, kan det vara MITT år ?

Kan det vara så att år 2012 kan bli ett bra år för mig ? ?

Först detta med min GBP op ! ( om jag nu blir godkänd )
Kan jag under detta år lyckas få min hälsa på bättre spår ?
Är 2012 det år jag ska lyckas få jobb inom det jag brinner för ?
2012 SKA BLI MITT ÅR !

Idag när jag stod och höll på med middagen , så ringde min telefon , dolt nr, jag svarade men hörde inte någon så la på , gick en liten stund å det ringde igen dolt nr!
Sonen förklarade - men morsan ! Det kan ju vara någon bus ringning !
Jag frustrerad , å tele ringde åter igen, slog på högtalarn å hörde en kvinna på andra sidan hallå , sen bröts det !
Sonen - alltså morsan , skit i å svara , säkert någon som bus ringer !
Jag - nä tänk om det är från jobbet jag sökt !
Vi började genast kontrollera vad det kunde vara ! Tydligen så hade iphonen ställt in sig på att jag hade hörlurar i den , fast det hade jag inte , så sonen sprang upp å hämtade mina lurar, efter en stund ringer kvinnan igen!
Ja hej det är ( vad nu hon hette) från socialtjänsten kontoret ! Du har ju sökt en tjänst , ni var 24 st som sökt dessa 2 tjänster , och ni är 4 st som vi kommer att ta in på interjuv , så min fråga är , hur har du det nästa vecka?
Snacka om att jag blev glad !
Så på onsdag nästa vecka ska jag in på arbetsinterjuven :)
Redan kl 8,15
Skönt då behöver man inte gå å vänta hela dagen !

Tänk tänk om !
Så glad jag skulle bli!

Men min fråga är då!
Ni som faktiskt känner mig i verkliga livet hur skulle ni beskriva mig?
Hjälp behövs !

Sen nästa fråga , ska jag säga något om min planerade GBP op, eller kan man vänta med det, tills man vet om man fått tjänsten ??

Borde ha en chans iaf på tjänsten eftersom chefen känner mig redan å för att jag faktiskt jobbar extra där så fort dom ringer , kan jag så kommer jag ! Säger aldrig nej om jag absolut inte kan , jag började där 2009 och har nog bara tackat nej till jobb kanske Max 10 gånger under dessa år !
Sedan att de gamla blir så glada när jag kommer på mina extra pass borde ju vara ett plus !!

Lägger mig iallafall för natten med ett leende på läpparna !
Och känner mig glad för denna dag !

KANSKE KANSKE År 2012 blir mitt år!

Kram på er !

OBS! MOBIL INLÄGG !


Kommentarer
Postat av: jolene

Jaså men det verkar fungera att kommentera i alla fall? :)



Jag hoppas verkligen att du får jobbet du sökt och att du blir godkänd för operation så att 2012 blir ditt år! :D



Lycka till nu med allt!

2012-02-16 @ 08:58:47
URL: http://jagochitrim.blogg.se/
Postat av: Marina

Tyker INTE du ska säga något om operationen. Dels vet du ju inget om den blir av till 100 % och den har du rätt till hur som helst.



Nice att vi kan kommentera nu trots mobilinlägg...



2012-02-16 @ 13:49:25
URL: http://marina78.blogg.se/
Postat av: jennyflenny

Så bra att det går kommentera mobilinläggen nu.

Tycker inte heller att du behöver nämna operation. För du vet ju inte när den blir av.



om något är fel så kan du säga det

pratsam(inte negativt)

inte rädd för att jobba.

Svårt det där,vad säger man egentligen på en arbetsintervju?

Men hoppas du får jobbet och lycka till på intervjun.

Ikväll håller jag tummarna för emma som ska på intervju för skopunkten som ska öppna på solbacken och på onsdag får jag hålla tummarna för dig.

2012-02-16 @ 14:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0