Äckliga Piteå lukten !

Det slog mig idag när jag körde in till sjukhuset i Piteå !
Har nu bott här uppe i snart 5 år , och mår fortfarande illa när jag känner lukten från ASSI ! Pappersbruket här !
Luktar så hemskt !! Huva ! Kommer man någonsin vänja sig?

Ibland är det så illa att om vinden ligger på åt vårt håll så känner man lukten här hemma , trots att vi bor ca 2 mil ifrån!

Ursh tvi äckligt !!

Det var lite ordbajs , nu tar jag å hoppar i säng !
Å stackars den som väcker mig i morgon , för här ska det sovas ut!
Ledig fredag å helg innan jobbar helg , inga barn , så jag kan verkligen få sova ut ! Skönt !
Har varit så trött senaste veckan ! Så kan behöva få sova ut !

God natt alla där ute !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0