Blir så irriterad !

När jag nu kom hem från jobbet så kollade jag brevlådan !

När jag var och tog de nya proverna så sa jag att jag vill veta per telefon om jag skulle höja levaxinet ! Har ännu inte fått något samtal och inget brev från läkarn , så på måndag får jag nog ringa vårdcentralen å fråga !

Vill få känna mig pigg, vill få rätt dos !
Men vad jag hört så kan det ta lång tid innan man fått rätt dos inställd , å drt kan ta upp till 1 år innan man är återställd !

Så det är väl bara att bita ihop då !

Hur har det varit för er andra , med diagnosen hypotyros ?


Kommentarer
Postat av: jolene

Återställd? Jag har aldrig blivit återställd av levaxin! Piggare, ja, men inte fan återställd! Men ska bli spännande att se sen när jag gått ner alla mina kilon, tror det kommer bli bättre då! :D

2012-02-18 @ 13:50:20
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0