Då var det gjort !

Då var arbets interjuven över !
Kändes bra !
Skönt att man träffat rekryterings gruppen tidigare , den enda personen som var ny denna gång var chefen på boendet , å hon känner jag ju , hon är ju min chef när jag jobbar extra !
Denna gång var det helt andra frågor , känndes mer avslappnat än den jag var sist på !
Känner att jag kom med bra svar på frågorna dom hade !
Så nästa vecka är det referens tagning !
Haha min bästa referens är ju chefen på stället :) hihi

Ja får väl veta i mitten av nästa vecka om jag får en tjänst hos dom eller om jag får fortsätta knatta på jobbet jag har nu !

Nu håller vi tummarna !


Kommentarer
Postat av: jolene

Kul att det kändes bra! Jag håller tummarna! :D

2012-02-22 @ 12:49:43
URL: http://jagochitrim.blogg.se/
Postat av: Marina

Härligt att det känns bra.-) hur går det med maten?

2012-02-22 @ 18:58:57
URL: http://marina78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0