Ensam !!

Jaha ännu ett mobil inlägg !
- 35 grader idag !! KALLT !

Blev inte stan igår alldeles för kallt för det ! Får försöka fixa en tid när det blir mildare väder !

Å inte blir det till att ta med datorn på jobbet heller , sonen snodde min data väska idag när han åkte hem till pappa sin !
Så därav får jag blogga från iphonen igen !
Vikten är inte bra , :( bara ta nya tag !
Varför ska jag ha så svårt för att dricka vatten ??
Funkar bäst på jobbet , men hemma glömmer jag det ! Skumt !!

SKÄRPNING!!!

Tyst å ensamt här hemma ! Sonen är hos pappa , sambon i stugan med hundarna för att åka på jokkmokk 's marknad i morgon , kom hem till tystnaden :( å upptäckte att vårt vatten frusit i köket , händer jämt när det är så här kallt :( men men lika bra att huset är tomt i helgen när jag ändå tillbringar den på jobb !

Nä !!
Dax att sova en stund innan jobbet kallar igen !
Ha det bäst !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0