Händer inte mycket !

Varit ledig nu 2 dagar !
Ringde chefen igår å berättade att jag hade fått min nya tjänst !
Men min nya chef hade hunnit skvallra redan :)
Å chefen sa att dom skulle försöka lösa det så fort som möjligt att jag skulle få gå över på mitt nya ,
Imorse ringde vakansen och meddelade att jag inte får gå över förrän 1 april ! Puh jag vill nu !!!
Sedan ringde de en person från min nya. Jobb å ville att jag skulle göra mitt schema för april månad !
Helt underbart att få lägga sitt egna schema :) , sagt och gjort !
Åkte sedan iväg å lämnade mitt önsklig schema .
Sedan ringde sonen hem ville jag skulle boka läkar tid , han har bitit så mycket på sina naglar så han lyckas få en infektion , så rätt bra ut igår , men idag var tydligen hela fingret vitt , så han stack hål och det forsade ut var , han hade tydligen tagit hål på det 3 gånger idag , sagt å gjort iväg till farbror doktorn , pencellin kur 3 tab dagligen i 10 dagar ! Sätter in en bild hur det såg ut efter tömningen , inte fint !

Nä nu dax att sova nalta så man får sig upp i morgon :)


Kommentarer
Postat av: jolene

Tråkigt att du får vänta en hel månad med att gå över till nya jobbet, men helt underbart att du får göra ditt eget schema! Vem fan vill inte ha det så, liksom!? :P Hoppas det ordnar sig med sonens finger!!!

2012-02-29 @ 20:07:56
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0