Helgen räddad !

Ja då var helgen räddad då !

Så kul !
Vid 14,30 ringde telefonen å det var från jobbet jag sökt !
Hon som jobbar som samordnare på boendet ringde å frågade om jag hade lust att rädda dom från katastrof , frågade om jag kunde tänka mig att jobba ikväll !
Ja alltså natt frågade jag ?
Nä på kvällen 15,30-21 , blev osäker å sa ja visst , men jag har ju mest erfarenhet från natt jobbet , jo men det var lungt de andra skulle få dirigera mig :)
Å vet ni det var super kul ! Plus att jag jobbade mest själv iaf ! Hur bra som helst !
Jag jobbade med 2 st till och den ena kvinnan sa , jag hoppas du får jobbet , tusan vad du jobbade på , dessutom bör du inte fått någon intro! Kul !
Sa till henne att hon får väl gå upp till chefen å lägga ett gott ord för mig :)

Så jag hoppas att detta gör att jag får ett litet plus i kanten :)
Å vet ni !
Jag ska jobba imorgon oxå !
7-16,30 !
Så nice !

Dessutom blir det en extra slant på banken :)

Nöjd !

Men jag måste erkänna att kroppen är inte van ! Kommer att somna gott inatt!


Kommentarer
Postat av: jolene

Vad roligt för dig! Hoppas verkligen du får jobbet men det är jag ganska säker på att du får! :D

2012-02-18 @ 13:48:38
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0