Helgen !

Tack Linda!
Men min helg har rent varit urkass,
Har visserligen jobbat korta pass eftersom brukaren är på sjukhus ! Har jobbat 12,30-17 både lör och idag ist för 7,50-21,30 hela Helgen,

Men har velat fira i helgen , fira att jag fått jobbet !

Har inte träffat min sambo sedan torsdags kväll när vi la oss , han tog hundarna å åkte till stugan , barnen hos pappan i helgen .

Sonen ringde hem igår kväll och berättade något som gjorde mig ledsen , men han kommer hem idag så vi får prata mer då !

Har känt mig ensam i helgen , mina få vänner jag har här , har jobbat eller befunnit sig i fjällen!

Längtar efter mina Goa vänner hemma i Västerbotten !

Tänk att i all glädje kan man känna sig så ensam ,
Ja turen är väl när jag kommer hem från jobb idag så är huset fullt igen !

Nästa gång alla åker iväg under helgen , så får nog min underbara vän stanna hemma !
Min egna Dr Evil !


Kommentarer
Postat av: Marina

Vad berättade han????

2012-02-26 @ 11:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0