Kroppen trött!

Å vilken dag jag haft !
En helt underbar dag med de gamla!
Men måste erkänna att det känns i vissa muskler att som inte är använda på ett tag !
Men har iaf haft helt underbara timmar på "jobb"
Blir så glad i hjärtat när de gammka blir glad när jag kommer !
Att de kommer ihåg en, men tycker att jag är där fel tid bara ! De e ju vana att se mig nattetid! Inte dagtid !
Men det värmer mitt hjärta :)

Huva vilket hemskt väder vi har idag , blåser massor , tur att jag inte måste ut med bilen förrän imorgon kväll ! För jag tror vår väg kommer att driva igen ordentligt !
Men man får väl vara nöjd att det inte är så kallt iaf !

Nä nu ska en trött Åsa gå å lägga sig !
Sambon ser James Bond ! Fattar inte vad som är bra med dom filmerna , skräp tycker jag , men smaken är delad som baken!

God natt !


Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,

ja samma väder här idag,får se om man tar sig till jobbet i morgon.

Ja james bond,tycker det visas jämnt fast på olika kanaler och det är ju inte bara en film heller

2012-02-18 @ 22:18:13
Postat av: jolene

Vet hur det känns, jag har också jobbat inom omsorgen! :) Jaa har blivit blöt igenom 2 par strumpor + 1 par sockar både inatt och idag! Irriterande! Nej jag fattar inte heller grejen med Bond.. :P

2012-02-19 @ 16:49:14
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0