Lång ledigt !

Ja då har jag ca 30 min kvar på mitt arbetspass denna vecka , sedan får jag långledig helg :)
Skönt , underbart !
Pojken åker till sin pappa i dag , egenteligen skull barnen vara hos oss i helgen , men när deras lillebror nu skulle komma så ville pappa ha hemma alla barn !
Absolut det kan jag förstå! Synd bara att jag jobbar nästa helg så då är barnen där igen , så 2 helger utan barn :( , trist !!

Förkylningen börjar sakta men säkert avta, men den röda veckan kommit , ursh så en jävla massa mensvärk nu då ist !!

Hm undra vad man ska hitta på i helgen då! Har absolut inga planer, blir då inte stugan eftersom gubben i huset slog sig illa igår , dessutom är han så tjurig så han inte åker iväg å kollar upp axeln!
Dum tjurig !
Så ingen skoter körning i helgen heller !

Vad gör ni ?


Kommentarer
Postat av: jolene

Awh, tråkigt! Hoppas ni hittar något kul att göra i alla fall! :D



Igår var pojkvännen här, vi gjorde inget speciellt. Ikväll är det fest för min kompis som fyller 40, ska bli kul! :)



Kram!

2012-02-18 @ 13:45:32
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0