Oj vilken dag !

Tänk att min uppsägning kan röra om i grytan så mycket , varför kan inte arbetsgruppen bara finna sig i att vi har en chef som ska ordna upp med min ersättare !
Puh att man orkar lägga sig i sådant man egeteligen inte har med att göra !
Nä ska bli så skönt att få komma bort från detta jobb , att få komma till en större arbetsgrupp ser jag fram i mot . Å mer att göra , på mitt nuvarande jobb är det såååå lite att göra att personalen har alldeles för mycket tid över för att hitta små dammkorn att klaga över !
Har apt i morgon , ska bli skönt att bara lyssna å inte behöva lägga sig i allt för mycket !
Bara vara!

Sonens finger ser redan idag bättre ut , skönt , men han har lärt sig en läxa nu iaf , han vågar inte bita på naglarna längre :) !

Ja ni ! Har inte så mycket att skriva om tyvärr , händer inte allt för mycket i mitt liv just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0