Sitter på jobbet !

Mobil inlägg !!

Sitter på jobbet , som denna vecka har inneburit att sitta på en stol , brevid min brukars sjukhus säng !
Blir långa timmar att jobba när man inget har att göra !
Frågan är ! Kommer han hem nå mer ?? Vi får hoppas på det !

Ikväll blir det bakpotatis med räkröra till middag mums !

Gud vad jag känner mig över drivet förväntnings full på att min kallese ska dimpa ner i brevlådan ! Tänk om den kommer idag ?? Det säger jag till mig själv varje dag , å blir lika besviken varje gång jag går ner till brevlådan !! Fick i tisdags kallese för ny provtagning för ämnesomsättningen , i går kallese för cellprov , en jävla massa brev från sjukvården , men inte det brevet jag längtar efter ,
Vill liksom bara veta få ett datum även om det innebär att datumet är i april , men bara jag får veta !!
Hm inget är som i väntandes tider , känns liksom om att nu när man har bestämt sig till 150% så vill man bara får det gjort !
Men bollen är ju iaf i rullning !

-23 grader med strålande sol ! Nu börjar våren kännas nära , älskar mars och april månaderna här uppe i norr !
Våren är absolut min favorit av årstiderna ! Finns inget härligare när solen börjar värma, å snön ligger kvar . Sätta sig på skotern , köra till en sjö å ta fram kaffepannan å renskinnet å borra sig ett hål i isen å bara sätta sig å mysa med pimpel spöet i fickan ! Då känner man livskvalité !

Återkommer mer ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0