SÖKT NYTT JOBB!!

Ringde min gamla chef på det boende som tjänsterna var ute, hon lät positiv och avslutade samtalet med att jag hoppas vi ses snart.

Har nu iaf fått iväg min ansökan, så nu är det bara vänta å se om ödet vill gå samma väg som jag :)

Jag skulle bli världens lyckligast om jag fick detta jobb, nu bara vänta å se!

Puh ser inte framimot kvällen, ska hjälpa min tonårs kille att plugga, absolut inte den lättaste utmaningen spec när pojken är så fruktansvärt less på skolan och inte alls sugen att ta tag i det, å längtar tills han börjar gymnasiet för då släpper jag kontrollen, då får han göra sin prioteringar själv, egoistisk ja kanske,
känner att min energi att hjälpa tryter, speciellt när han inte är så villig att ta emot hjälpen man försöker ge honom.

Hoppas snart hans beetende slutar, en trött, sur, hemsk attityd en 14 åring kan ha,,,, pust å stön
Vad gör man??

Nä nu ska det göras middag här, pölsa och potatis med rödbetor, mums!!

Ha en bra kväll nu!
Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas verkligen du får jobbet... men pölsa... bläää :-)

2012-02-07 @ 18:52:20
URL: http://marina78.blogg.se/
Postat av: Jenny Andersson,

Hoppas,hoppas att du får det nya jobbet.

Egoistiskt nej. Hoppas pluggandet gick bra.

2012-02-07 @ 21:51:22
Postat av: Heidi

Känner igen det precis :) Min yngsta är 14 och har asperger. Inte den lättaste att motivera. Har oxkså sagt att vid gymnasiet så får det räcka med servicen. Jag menar, vi har ju själva redan gjort vår skola och tragglat oss igenom alla läxor...inte ska vi behöva göra allt igen hehe.



Det är som du säger också, verkligen inte lätt att få hjärnan att hänga med i viktnedgången...men det kommer väl ikapp så småningom :)

2012-02-08 @ 19:03:38
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: jolene

Kul med nytt jobb, jag håller tummarna! :)

2012-02-11 @ 08:15:27
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0