Tillbaka hos datorn!

Tänk att det ska vara så svårt att gå upp på övervåningen å hämta datorn! Inte kul att känna sig så lat!! Längtar till jag har energin tillbaka, började äta levaxin för ca 2 månader sedan å bara efter ett par veckor började jag känna mig piggare , men nu känns det som jag är tillbaka till ruta ett igen, ;( Tyvärr så vet jag att det tydligen inte går att kommentera när jag gör inlägg via appen, men nu skriver jag då via datorn, men jag har provat en grej på inställningarna nu så jag hoppas att det ska räcka för att ni ska kunna kommentera även dessa inlägg! så jag tänkte prova med ett inlägg efter detta , så ni får gärna prova å kommentera det! Bara för att se om det funkar eller inte, å funkar det inte får ni gärna kommentera här att det inte funkar!! Ser på min statistik att många är in här! Vilka är ni?? lämna gärna fotspår efter er!! :) Hur kan man få in statistiken på bloggen ?? någon som vet? Har ni nå tios på bloggar om GBP som gjorts i luleå?? HUR DET GÅR MED MATEN?? Skit! Förra veckan var en skit vecka rent utsagt, ställde mig inte ens på vågen så, vill väl inte se sanningen, VÄNTAR PÅ ATT FÅ EN tid !! Väntar å väntar på att brevet ska dimpa ner i brevlådan , men inte kommer det , dagarna går verkligen sakta , jag vill bara veta när jag ska få träffa läkaren! Igår hade jag fått ett brev från landstinget, trodde då att ja ja nu har jag fått en tid! Men då var det en räkning för sonen tandläkar tid 200 kr bara för att han vägrade gå dit ensam å jag glömde ringa, jaja bara ta straffet då!! Ska söka nytt jobb!! 2 tjänster ligger ute , på det stället jag brukar jobba extra natt på, så jag tänkte prov söka iaf, men jag ska inte hoppas så mycket för jag vill inte bli besviken, men är det någonstans jag ska lyckas få en tjänst är väl där , där cheferna faktiskt känner en å vet vad man går för!! Så nu blir det till att söka jobb!! Återkommer strax!

Kommentarer
Postat av: Marina

Visa veckor går tungt såå är det. har ju oxå en skitvecka nu. Men bara göra det bästa å bita ihop. För du ff in i dagboken?

Fokusera på regelbundenheten. är det som kommer va viktigt för dig sen efter op. Du vill ju inte bli undernärd!!!

2012-02-07 @ 18:59:10
URL: http://marina78.blogg.se/
Postat av: Jenny Andersson,

prövade kommentera ovanför,men gick inte

2012-02-07 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0