Första dagen i mitt nya liv !

Eftersom jag nu bestämt mig för att göra en GBP op , så har jag bestämt att hädan efter ska jag redan nu vänja kroppen å knoppen Att äta regelbundet , 6 gånger per dag ! Lite men ofta precis som jag kommer att få äta resten av mitt liv ! Och 2 litet vätska per dag !

Hoppas bara jag klarar av det nu då !
Har redan ätit 4 gånger denna dag ! Fasiken man äter hela tiden ju !
Har varit å inhandlat frysta hallon å keso å lätt youghurt till mellis !

Det stora provet kommer nu till middag !
Köttgryta å potatis , mums !
Men lite bara lite ! Ingen monster portion !
Blir en utmaning , men jag ska klara den !
Bästa är att sambon tycker det e bra , för när jag liks ska äta så lite så kan vi börja äta mera fisk !
Lyckliga han :)

Kusinen min skickade igår att det inte gick att kommentera , är problemet kvar mån tro , eller var det bara tillfälligt ?

Kram på er där ute !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0