Jobb !

Skulle ha haft ledig helg , men pga sjuk kollega på jobbet fick jag ta på mig ett 10 timmars pass idag ! Ja ja fina pengar, å dessutom slutar jag ju kl 19 så det går fint , tråkigt men givande för plånboken nästa lön! 10 timmars extra plus helg ersättning plus kval övertid ;) Var så fruktansvärt sur och grinig i går så jag valde att gå å lägga mig efter middagen, så redan kl 17,30 låg jag i säng. somnade nog redan vid 19! lite chockad att jag lyckades somna, vaknade vid 3 tiden å kände mig pigg! tänkte nu är det väl kört att somna om, men icket det gick fint så när jag skulle upp vid 7,30 så var det inga problem :) Upp å hoppa å iväg på jobbet 9-19. Har ju kvällen kvar iaf, få se om det blir tidig kväll i kväll oxå! Har ju varit ledig nu massor av helger! Riktigt besviken tror ni att vi försök att göra något tillsamans när vi varit barn lediga , nix nix inte det .... Detta måste ändras på, men nu vet jag att jag absolut inte behöver ta ledigt helg pass iaf, för vi gör ju ändå inget, då kan man jobba å tjäna pengar ist! BESVIKEN !!! Veckan har gått bra med maten att hålla sig på de lagliga sidan om kalori intaget :) Å jag säger då att vågen visar ett bra - ner ! iaf i morse :) Men jag ska väga mig i moorgin för det var då jag började med att äta regelbundet så söndagar blir min väg dag ! kommer att lägga in min bild från diagramet på shape up appen som jag har på iphonen! har vägt mig några gånger denna vecka, har lite svårt att hålla mig från det :) Men hoppas på lika fina siffror i morgon! Idag fyller mina underbara barns pappa år !! Grattis till dig !! Längtar utomlands ! Men det får bli i maj nästa år , inte i år. var ju förra året till Turkiet i 1 vecka , helt underbart var det , med bästa underbara vännen Jenny ! Men resan får vänta till nästa år, ekonomin tillåter det inte i år! Boken har fotfarande inte kommit, skit sur över det , brukar gå fort fort från adlibris, men posten verkar vara seg! fick ett sms i tisdags att boken var inlämnad å på väg från posten , men men då kommer den nog på måndag då! Bara att vänta då!! Nä nu jobba på lite! Vilka är in å läser? Fråga på , om det är något ni vill veta :)

Kommentarer
Postat av: jolene

Hej Åsa!

Jag har börjat följa din blogg nu sen du kommenterade i min blogg :)



Kul att du kämpar på med din nya kost och att du skriver om det, väldigt intressant! :)



Kram//jolene.

2012-01-28 @ 21:44:42
URL: http://jagochitrim.blogg.se/
Postat av: Jenny Andersson,

Längtar också utomlands.Tycker vi hade så trevligt. det måste vi göra om !!!!

Kul att det gott bra med maten och blir kul få höra i morgon hur vägningen går.

Kram

2012-01-28 @ 23:38:54
Postat av: Marina

härligt med att det visar minus... väntar med spänning på rapport... å härligt m extra pengar.. :-)

2012-01-29 @ 00:12:52
URL: http://marina78.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommenterar här. Fast det hör till inläggen längre upp. Tycker också det är svårt dricka 2 liter vatten.Det låter inte mycket men inte lätt få i sig allt.Jobbigt på kvällen när man inser att man druckit 800 ml.

För övrigt har jag också sett Arne dahl,riktigt bra faktiskt. Har laddat ner den tredje filmen.Blir nog se den i helgen.

Ha en bra jobbarhelg.Och frys inte ihop.

Kram

2012-02-03 @ 23:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0