Kommentarer

Jaha !!
Undra om det kan vara så enkelt att det inte går att kommentera för att jag skriver från appen på iphonen ?
Jag får ta med mig datorn på jobbet i morgon å skriva från den , så får vi se om det går då !

Ja då har dagen åter igen blivit kväll !
Vaknade sent idag , men hunnit fått in 5 av 6 mål ! Men det visade sig att jag har kvar 562 kalorier att äta har idag endast fått i mig 1127 kalorier !
Ska ju äta 1689 kalorier / per dag och 2 liter vätska för att tappa 1 kg i veckan !
Får se hur det kommer att gå , men idag känner jag mig tillfreds inte alls sugen på något ! Skönt !

Det här med minskningen i vikt vet jag ju inte riktigt hur det kommer att gå , ska kanske inte ha så mycket förväntningar eftersom jag just före jul fick veta att jag inte har någon , väldigt väldigt låg ämnesomsättningen , har börjat äta levaxin började på minsta dosen 25 , har nu 4 veckor senare fått höja dosen till 50 mg/ dag . Ny provtagning om 3 veckor , så ska väl kanske inte ha så höga förväntningar ännu !
Men ska vara ärlig å säga att hoppet lämnar mig inte !

Nä nu ta hundarna ut på promis en sväng , sen natti natt !
Jobb i morgon :(

Ha det bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0