Maten

Igår lyckades jag få i mig 6 mål , men hade kalorier över ändå!
Ja det tar väl ett tag att komma in i det!

Sambon ska köpa mig en digitalvåg idag, så det blir lättare att använda appen på telefonen, för det mesta ska skrivas in i gram,

åt igår 1506 kalorier  så jag hade över 183 kalorier att äta!!

än så länge idag  har jag bara fått i mig frukost å lunch , lite stress på jobbet därför har jag inte hunnit med mellanmålet på förmiddagen,
men men , jag slutar strax då blir det mellis när jag kommer hem ;)
ska försöka hinna få i mig allt idag, men det är nog ingen fara om jag inte lyckas eller???

nä nu jobba på ett tag !

skriver mera i morgon!

Gud vad gör en massa ointressanta inlägg!!


Kommentarer
Postat av: Marina

Tror det är bra om du får i dig det du ska. sen om du ligger 200 kal under gör nog inget. men det går ju lösa med digistivekex el ostbit el nåt mer kal rikt.



vad blev det för våg?

2012-01-24 @ 21:22:23
URL: http://marina78.blogg.se/
Postat av: jennyflenny

tycker inte att du gör ointressanta inlägg.

Jag tycker om läsa vad du än skriver.

Kram vännen

2012-01-26 @ 00:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0