Mobil inlägg !! Längtar !

OBS ! MOBIL INLÄGG GÅR EJ ATT KOMMENTERA !

Jag längtar till kl 16 idag !
Sp blir det te och lus läsa boken jag beställt ! Livet efter GBP !

Jo vi får posten så sent , ganska irriterande , å speciellt när man hela sitt vuxna liv fått posten mellan 10-11 på dagarna , men det var när jag bodde i Västerbotten !
Skämt å sido , vi bor sist på post tantens slinga , bara att invänta den gula faran då !

Marina frågade om jag bestämt mig för GBP !
Svar : jo jag har bestämt mig till 100% ,
Ser ingen annan väg att gå ! Även om jag nu lyckas gå ner med hjälp av shapup appen och många små mål ! Så känner jag mig själv , jag trillar tillbaka till de gamla vanorna snart igen ! Har ingen disciplin :( tyvärr !

Igår mådde jag dåligt som fan ! Blev aldrig mätt , fick i mig nästan alla kalorier som skulle gå in i munnen , all vätska oxå , men ändå ett jävla sug i magen , sugen å hungrig på nåt ! Hade en huvudvärk från helvetet !
Vad kan det bero på ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0