Välkommen till min nya blogg!

JA då var det dax att åter igen börja blogga!
kommer att blogga om min planerade GBP operation! Om den nu blir av!
Har varit å fått remiss åter igen, men känner mig nu mogen för det här steget! Är mest orolig att kirugen kommer att neka mig operation, fråga mig inte varför men det är en känsla jag har!

Har så många gånger de senaste 16 åren försökt att få ordning på min vikt ! men inte lyckas, säg vad jag inte provat ?? Har nog testat allt, men inget funkar . Inte ens modifast kur!
Men samtidigt så har jag nu fått svar på varför oxå, i samband med att jag var hos min läkare för att få en remiss så gjordes en massa prover, å dessa prover visade att jag tydligen har Hypotyreos ( låg ämnesomsättning) så det förklarar mycket , blev en massa aha upplevelser när jag började läsa på om det, förklarar alla mina symtom, jag trodde nästan att jag var på väg att bli utbränd eller ordentligt pling plong i huvudet!! Förklarar allt :)
otroligt skönt !

Så följ med mig i min resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0