bla bla bla

Tisdag idag då!

Fasiken vad kvälls trött jag blivit sen operationen! lägger mig redan vid 22 på kvällarna, hade det inte varit för att jag äter mitt sista mål vid 21 så hade jag nog redan lagt mig då!

Smärtan börjar ha avta helt, bara lite öm, men det kommer man nog att vara ett tag till, är ju trots allt en stor op
man gjort!

Hade ställt min kl på 6,20 idag men kännde att jag var alldeles för trött för att stiga upp, så jag somnade om . Sambon väckte mig vid 6,30 han åker på jobbet då , å säger till mig
- Åsa , du missar väl inte frukosten din :)
söt gubbe han kan va ibland! :)

tritessen avtog aldrig igår, rastlös som tusan!
Samma idag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, vill gärna inte åka iväg någonstans, eftersom det tar ont att köra bil, så är det inte bekvämt alls!

Så frågan är vad ska man hitta på??
Regnet öser ner, så ,man kan då inte eller njuta av solen, dom säger att det ska bli bättre i morgon så jag hoppas på det då!

Hade tänkt dela med mig av måtten som jag tog 1 maj när min resa började , sedan hade jag tänkt måtta mig den 1 varje månad :)
Lite kul att se resultaten ;)

Vågen , vet jag tyvärr att jag kommer att stå på rätt ofta, men tänker att min blogg våg dag får bli fredagar!

Känner ingen stress med vikt nedgången, för nu vet man att man kommer att gå ner , bara man sköter sig:)

återkommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0