Blir Galen!!!

Har försökt massor att komma in på bloggen via appen, men det funkar inte så därför denna blogg tystnad !
 
JAg sitter ju inte allt för ofta på datorn.
 
Vad händer i mitt liv ??
Jävlar OSSIT ( inget)
Jag äter å dricker , äter å dricker å längtar tillbaka till jobbet, har nu ca 3 veckor kvar att gå hemma och jag kommer att bli tokig!
Att jag aldrig lär mig, att semester är inte min grej!
Förra året hade jag ingen semester då körde jag dubbel jobb ist!
De var tusan så mycket bättre!
 
Hur går det med vikten ??
Är ni nyfiken?
Tyvärr mina vänner så har jag bestämt mig för att väga å mäta mig en gång i månaden så det blir den första varje månad!
Å snart fyller min nya mage 1 månad :) , Tänk vad tiden går!
Snart får jag börja träna på gymmet igen å vad jag längtar, har ju lagt en massa delade turer när jag börjar om att jobba å dessa timmar har jag tänk spendera på gymmet när jag inte har barnen hos mig! smart!!
 
Midsommarhelgen !
Ja som vanligt har mina svärföräldrar typ en lite släkt träff ute på stugan!
I år saknades det lite folk men vi blev dock ändå typ 35-40 pers, alla barn börjar vara så stora så man ser knappt till dom, de kör sitt egna race.
Vi spelar fotboll , vuxna mot barn å vuxna människor ska inte leka :)
¨Jag gjorde givitvis mig illa, vaknade morgonen efter med svullen hand, så kan det gå!
Tur att man inte bröt av sig fingrarna då!
Jaja vi hade då en trevlig midsommar helg,
Söndagen var det dax att skjutsa barnen till pappa deras,
Å kvällen slutade hemma hos världens finadte Jenny, kaffe å surr, kaffe å surr timmarna bara stack sin väg.
Mycket trevligt, måste göras mer ofta bara!!
 
Sedan denna vecka har jag varit lite depp, less å uttråkad, vill ha något att göra ! Fan för att bara gå hemma å dra fötterna hur jävla kul är det??
Vädret är piss !! Idag sol, men ingen värme, vart är sommaren ??
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,

ja vart är solen och värmen?
Har du prövat dig på mormorsrutorna?

2012-06-28 @ 19:40:12
Postat av: kusin Marina

ÄNTLIGEN ett inlägg:-)

2012-07-01 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0