Klagan ! :(

Ursäkta ! Nu kommer det ett super trist inlägg !
Men det e min blogg å jag skriver vad jag vill :) så det så !

Vill bara få spy lite ! !!!!

Jag är ingen människa som ska gå hemma längre , så hur fan jag ska klara av att vara hemma i 6 veckor vet jag inte , å detta väder gör ju en grinig !
Vill ha sol sol sol så jag får sola medans det ör tillåtet att inget görA!

Livet känns otroligt rastlöst , fast jag har fullt upp med att hinna äta å dricka allt som jag ska !
Tycker det e så förbaskat tråkigt att vara hemma själv :(

Vad ska man liksom hitta på ??
Åkte till en vän idag tog en kopp kaffe sen var det dax att åka hem för skalmans kl ringde ,
Sedan sms Karl i huset för att höra om han hade nå planer för ikväll , nä inte det , konstigt annars tillbringar han typ all tid i garaget , så jag frågar honom vad vi ska göra , jag är så rastlös , till svar får man , det finns väl inget att göra !

Jaha då hamnar vi åter igen i soffan framför tv !!! :(
Aaaaaaaaa blir galen , det kryper i mig ,

Nä ursh förlåt att jag är neg ,
Men är rastlös !


Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,

Du får köpa hem nå garn sticka nå´nting eller vänta tills du kommer hit och lär dig virka mormorsrutor :)

2012-06-04 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0