Tråkiga Fredag !!

Å inte har skattepengarna kommit :(

Jag som hade tänkt unna mig en klippning Och dragning av mina ögonbryn,
Jag är helt värdelös på att plocka ögonbrynen, Jenny kanske en resa till turkiet?? Där var de snabba å duktiga :))

Nä har ni tips på hur man ska göra ??
alltså få en snygg böj på dom??

Jag har extremt tjocka, kan tro att jag är en man HAHA

Få se om jag kör ner sonen till skellefteå eller om han får ta bussen, hm måste fundera!

Kvällen kommer att bestå i städning :(
Vad ska man annars göra, som sagt sambon spenderar mer tid i garaget numera än med mig :( jävligt tråkigt !
Å kommer han in så lägger han sig bara framför tv:en
Skit tråkigt,,,, Vet inte vad som händer, men känns en aningen tråkigt att vi aldrig gör någonting, ja förutom åka till stugan då!

Jag tror att när han fyller år ska jag boka en hotellnatt, men vart vet jag inte , men frågan är ju bara om han skulle uppskatta det!

Nja tips mottages gärna!

Igår ringde jag till VC för att boka in en tid för agraff bortagningarna, hon frågade när de ville att jag skulle ta bort dom, ja efter 7 dagar, men det e ju idag fick jag till svar, jo jag vet, men jag har ingen bråska om jag får komma nästa vecka blir jag nöjd :)
Så hon skrattade , å gav mig en tid på måndag ,
Men jag kan då säga inte kommer jag då att få nå snygga ärr, det ser ut som om dom har lappat ihop mig på fyllan, ser inte alls kul ut, snea å konstiga :(

Jaja tur man inte suktar efter en modell kropp i alla fall !
Har ju rätt mycket bristningar  å ärr på min mage som det är så 5 st till gör nog ingenting :)


Nä om man skulle kanske ta på sig nå anständiga kläder å börja fixa sig för att åka på skolan å hämta hem sonen

Ha en underbar Fredagskväll allihopa
Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,

Ja åsa en utlandsresa hade inte suttit fel nu,när det varit sånt här skitväder.Dom var himla skickliga där på plocka brynen och det höll länge.



Känner igen det där med tvsoffan. Jag fattar inte hur man kan sitta och glo så mycket på tv. Kanske ett mans intresse.

Det är med hotellövernattning lät väl inte fel.

2012-06-09 @ 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0