Vilken helg !

Äntligen är ordningen återställd på gården :)
Ni som känner oss vet ju att vi har haft får, 2 sommrar, men förra året hade vi inga, å jag kan säga att mysfaktorn när man tar sin kaffekopp å frukost med sig ut å möts av dessa får som bääar när det ser en , precis som om dom säger godmorgon.
Det e så mysigt!

Vi hade haft planer på att skaffa får denna sommar, men ej fått tag på några.
Men här i Onsdags kom en kille från byn, som har hästar,åsna, hundar, hönor , lamor, marsvin , små grisar å nästa år kamel, och även dessa 4 får!
kom förbi och ville höra sig för om vi ville köpa deras 4 får, eftersom dom inte hade någon hage för dessa 4 får och att de inte hade varken tid eller lust att sätta upp får stängsel i år.

Det är Ryafår, 2 svarta och två vita,
Så i lördags åkte vi å kickade på dom, å så mysiga å sociala får :) Hjärtat smällte direkt :)
Så hem och fixa hagen, å iväg å hämta dom,
Så nu har vi dessa söta får i hagen :)
Kort kommer!!
Dessutom så är ett får riktigt misstänktsamt att hon är dräktig , hoppas :)


Barnen har varit hos sin pappa i helgen så vi fick hela lördagen för oss själva å det var riktigt behövligt :)

Vet ni :
Blev rätt lycklig när jag tog på mig en tröja i morse i str L
Å att den passade, sonen, wow mamma skit snyggt så fin du är , MAmma hjärtat smällte :)
Det är lycka när man inser att man faktiskt inte behöver str xxl längre :)

Idag blir det shopping med sonen på stan , lite nya examens kläder ska det bli :)

Kl 11:15 ska jag iväg å ta bort mina agraffer, ska bli riktigt skönt för det är rött och irriterat vid instickshålen, å det svider ska bli skönt att få bort dom nu. så idag kan jag säga att jag ångrade mig att jag inte tog bort dom efter 7 dagar!
Men idag ryker dom :)

Ikväll har vi fest med jobbet, ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0