April , då händer det grejor !

Ja ni mina läsare och vänner !
April månad blir en rolig månad :)

Söndagen den 1 april
Gör jag min första arbetskväll på mitt nya jobb !

Måndag 2 april
Kl 11 ska jag träffa kirugen Anders på sunderbyns sjukhus , å då får jag veta om jag är godkänd för GBP op, och blir jag det så
Vet jag den 2 april när jag får operera mig ! :)

Sedan kommer påsken ! Som det ser ut är jag ledig , om mitt önske schema går igenom

20 april fyller man hälften av 70 !

Sen kommer Valborgs helgen !

Längtar till april månad !

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: jolene

YAY!!! Men gud vad kul Åsa, fan så bra!!! :D ÄNTLIGEN! Woohoo, jajjemen, verkar verkligen som att 2012 är ditt år, och April är DIN månad! :D :D :D

2012-03-02 @ 21:53:23
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0