Dagarna går !!

Ber om ursäkt för den tysta perioden !

Ja vad har hänt då sista tiden ?
Ja ni !
Sonen har hunnit fylla 15 år , fatta vad tiden har gått fort ! Svish så rinner tiden iväg !
Bäst att njuta varje sekund , snart sitter man väl på äldreboendet själv !! :)

Helgen som gick åkte vi till stugan i kåbdalis för mys , skoter och fiske , kom upp till stugan vid 19,30 , jag låg 20.15 riktigt trött frös nå hemskt , vaknar upp lördag å var SJUK igen !
Va fan händer ?? Andra gången på 3 veckor som jag ligger i förkylning och feber , helgen flöt på ändå , jag vägrar åka till stugan för att tillbringa den inne, så sagt å gjort fiske och skoter körning blev det :)
Jag brukar alltid lyckas gräva ner mej å skoter i djupsnön, men denna helg var det sambons tur ( äntligen ) hihi
Vi fick slita , lyfta å böka på innan vi fick upp skotern , hade blodsmak i munnen innan vi var klar !
Men klart kul att få mobba sambon lite :)

Sen så har jag gått in på min sista vecka på mitt nuvarande jobb, jobbar nu bara onsdag å torsdag , sen är det over and out !
Vi ska ha fest på torsdag för avtackning för mig :)
Skulle egenteligen vara ledig fre lör men då blev det intro fre 16-21 å lör 7-16,30 på mitt nya jobb sen börjar jag söndag 12-21 så där försvann de lediga dagarna , men skulle få ta 14 Tim komp sen :) härligt :)

Inte många dagar kvar nu till mitt möte på sus , för att få veta om jag blivit godkänd för op . Och för att få veta när den blir av !

Jo , idag på jobbet så låg gårdagen Aftonbladet dom hade ett reportage om en man som gått ner 186 kg med hjälp av op , kollegan min frågade ! Alltså skulle du vilja leva så här ? Alltså lyssna vad han äter per dag , nä fy så tråkigt , sedan fortsätter hon , å maler på , men jag kände bara att jag ger mig inte in i denna diskution , jag har inte tänkt diskutera det förrän jag vet att det blir av !!
Nä nu ska jag hoppa i sängen , skallen värker , bihållorna fulla , vet inte om jag vill vara med när de bestämmer sig för att tömmas , huva urs
God natt på er :)


Kommentarer
Postat av: jolene

Tyvärr den tiden på året då förkylningarna avlöser varandra :((( Ät, sov och rör på dig ordentligt så minskar du risken att drabbas :P



Vad avundsjuk jag blir, jag vill också åka skoter! Skönt att du snart får börja på ditt nya jobb, vad roligt! :D



Ingen idé som du säger att ge sig in i såna diskussioner, vissa kommer aldrig kunna förstå. Speciellt inte om de inte befunnit sig i ens skor!



Kram!

2012-03-28 @ 23:13:33
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0