Torsdag !

Börjar piggna till , blir sällan sjuk tur det iaf ,
De senaste dagarna har bestått av att ligga i sängen å soffan , inte så mycket mer spännande har hänt !

Ringde idag iaf å bokade min provtagning som SUS vill att jag ska göra innan besöket hos kirugen den 2 april ,
Ska på vc på onsdag den 14 kl 9,15 så då måste jag komma ihåg att vara fastande från tis kväll kl 21,15 eftersom det är prover som ska vara på fastande.

Försöker hitta bloggar om GBP personer som gjort sin op på sunderbyn , men hittar bara en som är aktiv , gillar den å alla andra GBP bloggar jag läser .
Men skulle vara kul att läsa mera från personer som gjort op på samma sjukhus !
Några förslag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0