Tröttsamt !!

Sitter på sjukhuset å gör mina timmar , börjar vara riktigt less på att bara sitta av mina arbetstimmar , rastlös :(

Haft en underbar helg iaf !
Sonen varit på konfirmations läger ( kommer hem idag ) så vi har fått rå om dottern själva i helgen ,
Fredag var vi ut och åt , blev en tidig kväll för oss alla , redan 22 låg vi , vi var rätt trötta allihopa, dock känns det så fel att gå å lägga sig så tidigt , men va tusan är man trött så .

Lördag åkte sambon ut med skotern , jag hade ingen lust alls , dottern for till plast kusinen för lek å bus , sedan kvällen så myste vi med film , Redan vid 21 var Emelie så trött å ville lägga sig , strax där efter somnade jag i soffan ! Så ännu en trött kväll ,

Söndag
Blev det 5 timmars skoter körning , i härligt vår väder !

Så idag har jag ordentligt ont i kroppen :)
Så där skönt ont :)
Jo som sagt var jag fick ju min kallelse till sus , att jag ska träffa kirugen Anders Nilsson den 2 april !
Ringde dit å försökte få en tidigare tid typ i slutet av mars eftersom jag jobbar 12-21 den dagen. , men inte gick det inte :( jo ifall jag avbokade så skulle dom skicka en ny men senare tid åt mig !
Så tiden fick stå kvar och jag får försöka ändra min jobb tid med jobbet , tur att schemat inte är spikat ännu :)
Så måste komma ihåg att ringa schema ansvarig i morgon !

Nä nu göra liten insats !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0