Vilken dag !

Dagen började mes att ringa skol ssk , dottern har bara blivit sämre å sämre . Hon har alltid varit så aktiv och älskat att röra på sig , men vi har sett en nedgång med aktiviteterna , förr var hon som en duracell kanin , sprang sprang å sprang , men nu under hösten har hon blivit tröttare å tröttare å nu efter jul så orkar hon bara köra korta pass , byten i fotbollen och innebandyn , hon blir anfådd av att gå upp i trappen , hjärtat rusar , trött å slut !
Så iaf ringde jag skolsköterskan i morse å frågade om hon kunde ha någon brist , hon är ju mjölk allergie , men han blev bekymrad å tyckte vi skulle ringa till läkarn för undersökning !

Det blev ett EKG , blodprover , avlyssning av hjärta å lungor ,
När Emelie var liten hade hon förkylningsastma , nu misstänker läkarn att hon fått ansträngnings astma , så pulmicort på prov ett par veckor ,
Provsvaren får vi veta i morgon eller till veckan , de tog oxå prover för hypotyros .
Skönt att hon är ordentligt kollad :)

Sen var jag på apt , å ja det var som vanligt lekstuga!
Men men jag slipper det snart :)

Sedan ringde min "nya" chef för att få mina uppgifter för hon skulle nu skriva mina anställningspapper klart för hon slutar tyvärr idag !
Hon berättade för mig att jag hade jobbet redan innan jag var på anställnings interjuven , kul att höra :)

Jag berättade för henne om min kommande op , å hon tyckte inte att jag skulle skjuta på den :) hoppas bara att den nya chefen tycker samma !

Nä nu räknar jag dagarna !
Gör mitt sista skift den 29 mars :)

Hej så länge !


Kommentarer
Postat av: jolene

Vad bra att de kollar Hypotyreos på din dotter, jag fick astmamedicin i flera år innan de fattade att jag hade Hypo och inte astma! Så jävla irriterande!!! Hoppas verkligen att hon inte har det, men bättre att de får reda på det nu än senare!



Är jätteglad att du fått ditt jobb osv! :D

2012-03-02 @ 09:02:09
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0