25/30

Ja då var det bara 5 dagar kvar till inläggning
och 6 dagar kvar till op!

Fick den röda veckan igår, å jag hoppas innerligt att det är därför jag har gått ner så lite den senaste veckan!
Hoppas att vågen tvärdimper lite!

Har nu på dessa 5 dagar kvar att gå ner 4,3 kg kommer inte att gå!

När jag var till Apoteket idag så ringer telefonen, det är från jobbet, jag måste avbryta min oplanerade semesterdag, pga sjukdom i arbetsgruppen, jävla skit, jag jobbar 12-21 idag!

Ringde dietisten, har tid där idag kl 14,30
Å de har inga lediga tider innan min op. Panik ringer jag chefen å frågar hur fan jag ska göra?
Hon tyckte absolut att jag skulle åka på mitt möte, skönt att ha en förstående chef, känner att jag är nöjd över att valt att vara öppen med det här!

sagt å gjort, jag skulle få börja arbeta så fort jag kommer tillbaka till piteå så typ vid 17 tiden då!

så det blir 17-21 mitt arbetspass ser ut idag.
Tack snälla chef:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0