26/30 !

Nu lider denna period i mitt liv mot sitt slut ! Känns otroligt bra, att man snart kan sluta med alla dessa bantnings kurer !
Ska bli så otroligt skönt när denna op är gjord , så resten av mitt liv får börja :) . Kommer att bli tuffa veckor tills man kommit in i alla rutiner men det ska bli otroligt skönt när det har blivit en livs stil :)

När jag nyss kom ut ur duschen , å torkade mig så slog det mig att inom en snar framtid så kommer man att ha mycket mindre yta att torka :)) härlig biverkning !

Imorgon gör jag min sista arbetsdag innan jag blir ledig i 6 veckor :))

Tog ut semester mån och tisdag !
Har tänkt tillbringa måndag med min 15- åring som e ledig från skolan , gör lite roliga saker ihop , vi har haft en sån tung period så vi behöver ha lite kul ihop !

Sedn tisdag blir att röja undan här hemma å fixa för inläggningen på onsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0