Dag 11/30

Tiden går !!
Gått mycket bra idag med mat och sug !
Härligt !

Om 22 dagar så ligger jag förhoppningsvis ny opad med min nya mage ! Det nya livet börjar ! De nya vanorna börjar !

Har haft en kanon bra dag på jobbet idag !
Har jobbat med dom bästa , fått veta att jag är omtyckt på mitt jobb , både av personal och arbetsledningen och slutligen av min arbetsterapeut !
Å det är så kul att få positiv kritik !

Sker just nu mycket dödsfall på jobbet , alltså de boende , sorgligt men tyvärr så hör det till när man arbetar inom vården.

Ihelgen är det mycket kalasande :( , bara att stå ut å le !
Imorgon fyller svärfar år , sedan på söndag blir det konfirmation för sonen , så då blir det kaffe å tårta och fika !
Å jag ska Lyxa till det med en shake :)
Inget fika för mig ! Bara kaffe !

Vad händer hos er då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0