Dag 12/30

Vilken natt !
Min dotter på snart 10 år , var hostig å snorig igår kväll , somnade sent !
Vid 01:30 vaknar jag av att någon klappar mig på rumpan gång på gång på gång å säger MAMMA , mammma !
Vaknar å där står Emelie , för att fråga mig om hon kommer att få pengar när hon stiger upp , för hon brukar få pengar ???????
Förstår rätt snabbt att hon åter igen går i sömnen ! Till slut vaknar hon å vet själv inte vad hon menar :) söt tjejen !

Sambon vaknade när hon började vandra , från vår sovrums dörr till min sida av sängen tog 30 min , sedan stod hon tydligen länge å bara tittade på mig , innan hon började väcka mig !
Tycker inte riktigt om när hon går i sömnen , tur sambon vaknar fort och att vi har 2 hundar som definitivt skulle följa efter henne om hon fick ut ! Ursh

Sedan på morgon hade hon ingen aning. Om det ! Men därimot hade hon feber på morgon, men inte nu !
Hm undra om hon kunde ha haft hög feber i natt !

Sen blev det dax för kalas för svärfar !
Iväg å vara trevlig å sukta efter marängtårta :( , men det gick bra ändå :)

Sen tog vi cyklarna å cyklade in till byn för lite kompletterings handling för i morgon! Vi for allihopa och fick även sonen till att möta oss i byn ! Men fan vad det blåste , vi höll på att blåsa ner i diket !
Måste faktiskt ta och köpa ny cykel till dotter , tycker hon gjorde det super bra som cyklade 7 km med en för liten cykel !
Det hade inte jag klarat !
JAG ÄLSKAR ATT CYKLA !

Under kvällen kom grannarna upp en sväng , trevligt surr . För övrigt fick jag goda råd av grann tanten som oxå har gjort GBP ,

Sen blev det fortsatt städning av huset !
Sa det till sambon ja nog märks det att man lagt om livet lite !
Förr hade jag absolut inte storstädat kök en fredags kväll , å inte städat resen av huset efter kl 20,30 en lördags kväll !
Nä då hade man suttit å smuttat på ett glas rött å myst !

Man får då rent hus iaf :)

Nu dax att sova ! Upp tidigt för konfirmation för sonen i morgon !
Iväg på högmässa då !


Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,

Duktigt avstå tårta.

Går det bra med shakerna? Vilka är godast.

Måste försöka äta lite sånt eller dricka rättare sagt.

2012-05-13 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0