Dag 1/30 !

Då har mitt nya liv börjat då !
5 påsar per dag ! 2 liter vätska per dag !
Å bara hålla tummarna att det funkar , att jag lyckas gå ner dessa 10% som jag måste !

Bara 29 dagar kvar till jag blir inlagd på sus !
Hoppas tiden går fort nu då !

Imorse blev det café latte , strax blir det en choklad , sedan innan jobb blir det päron , vid middag på jobbet blir det choklad å sist ikväll får det bli jordgubb smak !
Kan nog vara bra att variera smaken så man inte blir less dom man gillar iaf !

Har redan nu fått i mig 3 koppar kaffe och 5 dl vatten ! Och resultatet är , att man måste pissa hela tiden :)
Kanske man skulle behöva kateter på jobbet , ;) skämt och sido , bara hoppas på en lugn kväll så man hinner på toa !

Skönt att inte ha skalle Bang idag !
Inget vin på länge nu då !


Kommentarer
Postat av: Anonym

GUU va spännande!! Kommer å gå kanon!!!

2012-05-01 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0