Dag 13/30

Ja då har man varit på högmässa då !
Sonens konfarmation är över !

Men så jävla irriterande !
Måste barn stimuleras typ 24 timmar om dygnet ??
Lite väl överdrivet när man har lek hörna i kyrkan ! Fatta vad det var livat !
Typ i en kyrka så ekar det rätt mycket !
Det enda man hörde var barn som bråkade , å hur bilar å annat kördes å legolådan !
Huva jag är ingen som ränner i kyrkan !
Men hade kanske varit lite trevligt om man hade hört vad ungdomarna sa och sjöng iaf !
Nä ursh ---------- minus för Lerum i kyrkan !!!!

Sedan blev det kalas med fika å tårta !
Och ÅSa tittar på !
Imorgon är det fika hos sambons bror !
Men det hoppar jag över , inget mer frestelser för min del !

Nu när huset skinner , så har jag tänkt gå igenom min garderob å börja kasta en massa som jag inte använder å förhoppningsvis snart är alldeles för stort !
Bereder plats för nya kläder :)
De lätt extremt kul !!

Har ni nå kläder till övers hojta !
Känns som man skulle kunna köpa lite begagnat för ett tag framöver ska man ju som liksom bara ha en massa övergångs kläder ju , känns ju inte så kul att spendera allt för mycket på såna kläder !
Skicka gärna mail om ni har nåt ni vill sälja ! Pris och storlek å gärna foto !
[email protected]

Nu börjar rensning av garderob !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0