Dag 17/30

Nu ni !!!
Spännande dag i morgon :)
Maten går bra , vätske intag är super !
Energi har jag å till övers !
MEN JÄVLIGT SUGEN PÅ ETT GLAS RÖTT :(
Idag på jobbet , så provade jag att sätta mig på vågen , Japp vi har en våg stol , å den visade fina siffror, får se vad vågen säger på vc i morgon !
Jag tror att hädan efter kommer jag att ta vikten på jobbet , känns som den är mer pålitlig än den man har hemma !

Haft en super bra dag på jobbet idag iaf. Halva dagen , på eftermiddagen fick jag jobba själv med en sur tant som bara gömmer sig för jobb ! Jävligt irriterande !
Kan säga att nog är det tur att jag jobbar kort dag i morgon och har ledig helg , slutade röka den 1 maj , började flyta 1 maj och igår den 16 maj slutade jag med snuset !
Så är rädd för att jag kommer att ha kort stubin ett tag framöver !

Lycka till , till mig själv i morgon :)

Ps ! Tycker fortfarande att det känns hemskt att inte få ha avf....... Varje dag hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0