Dag 19 / 30 tiden rusar iväg !!

Ja då var det bara 11 dagar kvar till inläggning 12 dagar kvar till operationen !
Det är med skräck blandad förtjusning !
Är fruktansvärt rädd och nervös !

1: tänk om jag inte vaknar upp igen :(
Jag skulle då inte märka det , men mina barn skulle bli utan mamma !
Min dotter vill inte veta när det är dax , men hon vill att pappa sin ska veta och att han blir informerad när jag vaknat !
Skulle vara så hemskt om det hände något ! ( OBS ! Jag å barnens far är separerade)

2: rädd för att jag ska ha fruktansvärt mycket smärtor när jag vaknar !
Tur det finns piller för det då :)

3: rädd för tarmvred ! Nog för här uppe syr dom i tarmen för att minska risken !
Men risken finns !

4 : tänk om jag inte går ner i vikt !
Eller att jag går upp allt igen !

5: jag hoppas att mina ARMAR drar ihop sig så pass att jag kan känna mig bekväm att ha linne på mig !

6: längtar tills jag kan bära shorts igen
( har inte gjort det sen jag slutade med fotbollen -96 ) på den tiden var man vältränad å kände sig motiverad att träna och hålla sig i trim !
Längtar tills jag känner glädje i min träning igen !

7: finns så många rädslor!

Men tänk nu är det snart dax , snart är all väntan över ! För om 12 dagar är jag på andra sidan !
Mitt nya liv börjar snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0