Dag 23/30

Ojoj nu är det bara en vecka kvar till inläggning!
7 dagar till inläggning
8 dagar till op!
Spännande!!

Igår kväll när jag gick å la mig så känndes det som om jag hade feber, fick typ feber frossa, sambon bad mig gå
ner å ta en alvedon!
Nej jag vägrar skiten ska ut ur min kropp!!

På morgonen när jag vaknade ja vad har då hänt??  Börja fan lipa! Det e inte sant!!
Ont i halsen, näsan full i snor!!
NEJ NEJ NEJ Jag får inte bli sjuk nu!!

iaf under morgon timmarna släppte det onda i halsen å snoret försvann in i pappret hihi

Var nog bara en liten morgon förkylning, jag hoppas då verkligen att jag nu får vara frisk å inte bli förkyld för då är det kört, vill absolut inte skjuta upp operationen, jag vägrar äta dessa soppor i en omgång till !!


Kl 9 möte jag upp Malin, vi tog en promis på 1 timme å 30 minuter så otroligt skönt det var å hundarna hade kul!!
Dom gillar verkligen varandra, tur det!

Hade tänkt fara ut och cykla ikväll , men jag skippar det ! fryser . sen så blev det så grått å trist ute, regnet anländer nog snart!!

Finns en GBP sida på fejjan som jag är med i, där berättade en tjej att jag nog kunna sluta stressa över dessa 10%
det e tydligen så att dom vill helst att man ska gå ner 10% inför op, men om man väger under 120 kg ¨så får man göra det ändå!
så bara hoppas att det e så då!!

Nä nu lite avkoppling å mys med ett glas citronvatten eller två :)

Ha en trevlig kväll alla!!!







Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,

Med allt citronvatten borde ju förkylningen försvinna fort :)

2012-05-23 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0